ohohsrilanka.reismee.nl

Aangekomen!

Hallo iedereen!

Wij bevinden ons momenteel in Sri Lanka! Meer bepaald in de Ging oya lodge! (http://www.gingoya.com/) We zijn ons aan het klimatiseren! ;)

De heenreis is vlekkeloos verlopen! We hadden allemaal een schermpje voor ons waar we een film op konden kijken, zo hebben we gekeken naar de smurfen, Monte Carlo, Harry Potter, ... Echt zalig! Slapen ging niet zo goed, maar dat hebben we daarjuist dan maar gedaan! We kregen ook eten en drinken: nice! J

Onze bagage is ook aangekomen! Dat was nog spannend want ze waren uiteraard bij de laatste! Daarna stond er iemand ons op te wachten die ons naar het hotel heeft gebracht. Via Sofie zijn we in dit hotelletje terecht gekomen, de wereld is klein! De uitbaters zijn Belgen, wat echt wel handig is! Via hun krijgen we alle nuttige info en tips! En lekker eten: Vanmorgen toen we aankwamen hebben we een lekker ontbijt gekregen met super veel fruit! We worden hier verwend!

Daarnet zijn we al in het zwembad gesprongen; Sofie is gewonnen met watertrappelen, Astrid is tegen Evelien gewonnen met wedstrijdje crawl: We zijn hier goed bezig! ;)

We zijn echt overdonderd door de omgeving hier: Super veel palmbomen, alles, maar dan ook alles is groen! We hebben beide al muggenbeten. En al goed gezweet tijdens ons dutje! J

Toen we met het busje naar hier reden viel het ons al direct op dat ze hier links rijden! 'Hoe, die hun stuur staat rechts!?'. We hebben ook al direct besloten dat we zelf waarschijnlijk geen auto zullen huren ofzo, het verkeer is hier echt zot. Overal brommerkes, busjes, fietsers (met allemaal een paraplu in de hand). Er wordt constant getoet, maar niet omdat ze boos zijn, maar gewoon om te laten weten dat ze eraan komen! J Zo zei de buschauffeur: 'Als je hier de regels van het verkeer volgt, ben je verloren.'. En aangezien wij die regels nog niet kennen, zullen we ons maar laten vervoeren.

We verblijven hier nog tot zondag morgen en dan vertrekken we naar de stageplaats in Matara. Dan zal het pas écht beginnen. Morgen gaan we kanoën, we zullen ons maar goed insmeren met Deet!

Heel veel groetjes!

Sofie en Astrid

Katrien

De papie heeft het al gelezen, hij vindt het allemaal zeer mooi! ;) Leuk om jullie op de voet te volgen! Ik ben al benieuwd naar het volgende verhaal.

HAVE FUN LADIES!

Bie

Allé hop, het eerste verhaal en ik ben al jaloers ;)

Puuuuuuur genieten ginder!!

Fré

Wij wille hier elken dag iet zien he!! ;)

'tamusement hé manne!! :)

Inge

amaaai seg, da klinkt al wel goed!
Ik ben blij dat jullie zo goed aangekomen zijn, geniet ervan!
ik kijk al uit naar de volgende verhalen ;)

X

Jana

Bangelijk!

Groeten al gedaan aan de Leo & Myriam?
Ni vergeten voor ge daar weg gaat he!
(ze stonden er op thuis!)

Ben super jaloers!
Geniet er van! x

Sarah Sancta Maria

hey Astrid!!!! Hoe leuk om dit te lezen! Ik kan me perfect inbeelden da ge het daar al goed hebt!
Dit weekend wilde ik u nog bellen, maar met den hele verhuis ben ik het uit het oog verloren!

Alleszins.... geniet er superhard van en wees lekker uzelf en dan komt da dik in orde!

KUS!

Kim

Te dju mannekes, da klinkt bangelijk !!! en zoals de fre zegt, we willen veel lezen eh. Ik volg het op de voet !!

groetjes

Ann

GOE BEZIG !!! :))
Maar we hadden niet anders verwacht van jullie natuurlijk !! Leuk om alles zo te kunnen volgen !!
Stonne, Jo en Mie zijn nu naar de Black Box Revelation.
G R O E T E N !!!!!

Mashke

Oh ik ben blij dat het meevalt!! :o
Ik ga ook elke dag in't oog houde hier, groetjes van ons allemaal!! xxx

Ruth

Wow, vet seg! Daar kan Canada zelfs niet tegenop. Zalig, geniet ervan!

Moek en Vok van Sofie

En welle blij da iedereen goe is aangekome en al aan't "profitére" is.
Gefter dor mo ne nen dikke lap oep :-)

En geniet van elk moment daar !
Veueueuel groete aan jullie Team !

Guust flater

Amaai klinkt zalig!!!! geniet der maar van miss nu wel best op voorhand check of er krokodillen zwemmen e;)
Kei veel plezier!!!!

xx

Boske

Heeeela ladies,

ni verwacht al zo vlug iets van jullie te horen..
Klinkt allemaal heel herkenbaar en k kreeg weer kiekevel bij het lezen! Geeft er daar, zoals elle moeke en vokke zee, een lap oep en we leze hopelijk snel trug iets van elle!

& elle bie heeft al veel research gedaan voor de ticketjes dus we zijner mee bezig he ;)

Amuseer, geniet en observeer er op los he grietjes!

Kusjes, Boske (of Lokke :p )

Louise

Haha Astrid!

Natuurlijk dat gij Harry Potter hebt gezien.. Ik had geen andere film keuze verwacht van u! ;)

Geniet ervan ginder zoveel ge kunt!
Die natuur zal je hier in het Noorderwijkse niet tegenkomen.. Maar nog wel terug komen hè. :)
Allez, we houden snel een maan-momentje ;)

Toedels en tot binnenkort mevrouw de wereldverbeteraar!

p.s super tof op-volg ding!

Mashbanger

da klinkt daar gelak een schoewen vakaaaanse :D Oppasse voor de krokodillekes e

marja

wa is het toch altijd plezant zulke reis ( stage ) verhalen te kunnen lezen !Ik zou zo terug gaan studeren (nie da ik da al gedaan heb) wat een verrijkling . geniet van alle mogelijkheden en kansen het zal een ongelooflijke ervaring zijn. zeer tof om alles te kunen lezen en zien. Sofie ge geniet daar weer met volle teugen , zie da ze daar Sofie Boons blijven kennen he
heel veel groetjes Marja , Eddy , Stijn en Joris